--
2

IT lektionerna kan ni hitta här: http://lektionergeorgios.weebly.com/

Obs! Lektion 2 är inte klar.

2 Response to Här kommer jag att publicera IT lektioner

26 november 2010 kl. 16:05

Tack! Bra att göra små lektioner, lätt att förstå din instruktion, tycker jag! Den kan jag använda inför eleverna direkt!

Kul att du ska komma och guida mina kollegor in i bloggvärlden. Har en liten önskan till, de behöver upplysas om det juridiska i bildhämtandet, kanske du och Tony kan nämna det? Mina kollegor hämtar nämligen hejvilt på nätet....

De är lite nervösa för att komma till er, rädda, oroliga men också nyfikna och sugna på datorjobb. Ombytta roller, ni är kungarna, de är eleverna.

Tack för att ni ställer upp! Lycka till!

29 november 2010 kl. 03:44

Hej Lisa och tack för din kommentar

Ja visst! Så tänkte vi också, att berätta om det juridiska i bildhämtandet osv. Vi ska försöka och göra vårt bästa. Hehe vi lär oss av varandra (säg till dem :) ) så dem behöver inte vara rädda, oroliga eller jag vet inte vad, för att då blir vi också det hehe :P Se till bara att dem kommer med sina epost adresser, dvs. att dem kan sina epost adresser och sina lösenord. För en månad sedan min pappa visste inte hur man startar en datorn och nu chattar han på msn har facebook och surfar på nätet bättre och snabbare än mig :) Det blir kul på måndag och tisdag och jag ser fram emot att ha lektion med dem.

Varsågod och tack! :)

Skicka en kommentar